عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

جمهوري اسلامي به مسلمانان عالم گفت، بياييد از دوازدهم تا هفدهم ربيع ‏الاول، وحدت را آزمايش کنيم. به يک روايت - که غالباً اهل سنت اين روايت را تأييد کرده‏اند و بعضي از شيعه هم آن را قبول دارند - روز دوازدهم ربيع‏ الاول، روز ولادت پيامبر(ص) است. يک روايت هم مربوط به هفدهم ربيع‏ الاول است که غالباً شيعه و بعضي از اهل سنت، آن را تأييد کرده‏اند. به‏ هرحال، بين دوازدهم تا هفدهم که ايام ولادت نبي‏اکرم(صلّي‏ الله‏ عليه ‏واله ‏وسلّم) است، بايد به وحدت جهاني اسلام توجه بيشتري شود؛ آن حصن و حصار مستحکمي که اگر تشکيل بشود، هيچ قدرتي نمي‏تواند به حريم کشورها و ملتهاي اسلامي دست‏درازي کند.

از دورترين نقاط غرب دنياي اسلام در وضع کنوني - يعني از غرب آفريقا - تا اقصاي شرق عالم - يعني تا شرق آسيا - عالم اسلام و منطقه ‏ي مسلمان‏ نشين است. حساسترين مناطق عالم، در اختيار مسلمانان است. يک قسمتش همين خليج فارسي است که همه‏ ي دنيا در صفند، براي اين‏که بتوانند کوله‏ بار خودشان را از ذخاير اين منطقه پُر کنند و برگردند و بروند. همه‏ ي دنيا، محتاج نفت اين منطقه‏ اند. اگر مسلمين با هم متحد باشند، دنياي اسلام خيلي سود خواهد برد.

 کساني که شعار اتحاد و وحدت و برادري مسلمين را مي‏دهند، اينها دشمن مسلمانان نيستند؛ دوست مسلمانانند، خير مسلمانان را مي‏خواهند و مايلند همه ي مسلمين عالم عزيز باشند. چه فايده‏ يي دارد که در داخل جامعه‏ ي اسلامي، مسلمانان از مذاهب مختلف، روبه‏ روي هم بايستند و به همديگر ضربه بزنند؛ از آن طرف هم دشمن بيايد، هر دوي اينها را محاصره کند، سرشان را به هم بکوبد و خودش بنشيند، تماشا و استفاده بکند؟ اين، خوب است؟

 اگر ما مي‏گوييم که شيعه و سني در کنار هم قرار بگيرند، يعني شيعه، شيعه بماند؛ سني هم سني بماند. ما چه موقع به عالم تسنن گفته ايم که منظورمان از وحدت اين است که شما شيعه بشويد؟! ما چنين چيزي نگفته‏ ايم. هر کس خواست شيعه بشود، از طريق علمي و از راه مباحثات عالمانه شيعه بشود. آنها هم آزادند که بروند کار خودشان را بکنند. ما نمي‏گوييم شما مذهبت را عوض کن؛ ما مي‏گوييم شيعه و سني بايد هميشه سر عقل باشند؛ همچنان که بحمدالله در دوران انقلاب اسلامي، در کشور ما مشاهده شد. نگذارند دشمن از اختلافات اينها سوءاستفاده کند. برگزاري هفته‏ ي وحدت، براي اين است...

 

...اگر مسلمين دست در دست هم بگذارند و با هم صميمي باشند، ولو عقايدشان مخالف با يکديگر باشد، اما آلت دست دشمن نشوند، دنياي اسلام سربلند خواهد شد. آن وقت، مگر امريکا و غيرامريکا جرأت مي‏کنند که به دنياي اسلام بيايند و يک‏جا را پايگاه قرار بدهند و منافع کشورهاي اسلامي و ملتهاي مسلمان را تهديد کنند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 603
بازدید کل : 78695
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1